Klachten procedure
U kunt hiernaast het klachtenformulier invullen en aan ons toesturen via e-mail.
U klachten worden door ons uiterst serieus genomen.
Hierdoor heeft de procedure enige tijd nodig om tot de juiste beantwoording
van uw klacht te kunnen komen.
Wij vragen hiervoor vriendelijk uw geduld en begrip.
Klachten dienen binnen 5 werkdagen aan ons te worden gemeld.
Lesley`s Pedicure Studio zal daarna ook binnen 5 werkdagen op uw melding reageren.
Wanneer u een klacht aan ons stuurt krijgt u direct een geautomatiseerd
e-mail bericht van ons toegestuurd via de website.
Zo heeft u een bewijs in handen dat u een klacht bij ons heeft ingediend en de inhoud van uw klacht.
Wij gaan ervan uit dat wij, samen met u, uw klacht en/of probleem in korte tijd kunnen oplossen.
Fouten maken we allemaal, gelukkig is dat menselijk, en problemen zijn er om opgelost te worden.
Een goede relatie tot onze klanten staat bij ons hoog in het vaandel. U bent immers onze broodwinning.
Respect is een groot goed en daarom zullen wij altijd open minded, en met een luisterend oor, uw probleem en/of klacht benaderen.
Omdat respect nooit van één kant kan komen verwachten wij dat ook van u.
Alleen wanneer beide partijen met een positieve houding én open houding problemen tegemoet treden kunnen er altijd acceptabele compromieën gevonden worden, en zo uw probleem en/of klacht op positieve wijze op te lossen.
Wanneer het onmogelijk mocht blijken uw klacht en/of probleem naar tevredenheid van beide partijen op een goede manier op te lossen ( na 4 weken ), kunt u terecht bij de geschillencommissie.
klik op het plaatje